Günümüzün İş Hayatında Dikkatleri Üzerinize Nasıl Çekersiniz

Bazı yerel girişimcilerle yapılan diyaloglarda, girişimciler kendi işleri ve ürünlerine nasıl dikkat çekebileceklerini sorgulamaktaydılar. İşlerini bir üst seviyeye taşıyabilecek nitelikte olan basın odası veya haber duyuruları gibi halkla ilişkiler taktiklerini nasıl kullandıkları sorulduğundaysa, bunları daha önce hiç duymamış gibilerdi.

Ürünlerini ve hizmetlerini pazarlamaya o kadar odaklanmışlardı ki , gelecekteki müşterilerine yaptıkları işi anlatmaya zaman ayırmamışlardı. Sizde işiniz konusunda böyle bir yanılgı içerisindeyseniz işte size yardımcı olabilecek birkaç öneri:

Web Sayfanıza bir “Basın Odası” kurun.

Bu seçenek yapılabilecekler arasında oldukça kolay. Web sayfanızda “Blog” veya “Basın Odası” adı altında bir sayfa oluşturun. Habercilerin ya da muhtemel müşterilerin sizinle ilgili bilgilere kolayca erişebileceği bir alan yaratın. Bu alanı yeni ürünlerinizi, hizmetlerinizi ve yaklaşmakta olan özel faaliyetlerinizi bildirmek için kullanın. Yaptığınız işle ilgilenen bireyler sizin iş alanınızla ilgili daha fazla bilgiye sahip olmak isteyecektir. Bu sebeple onların bu bilgilere kolayca erişmelerini sağlayın.

Haber Duyuruları Paylaşmaya Başlayın

Haber duyuruları oluşturmak ve paylaşmak alıştıktan sonra yapılması oldukça kolay bir şeydir. İşleyen demir pas tutmaz ata sözünü günümüze bu konu üzerinde revize edebiliriz. Artık yaşayan işletmeler fark edilmekte ve ön plana çıkmaktalar. İşiniz ile ilgili artık sadece güncel kalarak başkalarının dikkatini çekebilirsiniz. Güncellemelerinizi haberleriniz haline getirin ve onları insanlarla paylaşın.

Sosyal Medyayı Tanıtımınızı Yapacak Şekilde Kullanın

En başta bahsettiğimiz girişimcilerle ilgili fark edilen şeylerden biri de, şirketlerinin sosyal medya hesaplarının kontrolünü iş sektöründen pek anlamayan stajyerlerin yönetimine bırakmaları. Bunun sonucunda odak noktası iş olmaktan saparak, paylaşımlar Instagram ve Twitter’da dikkat çeken paylaşımlara dönüşmekte. Eğer zamanınızı ve paranızı sosyal medya üzerinde harcayacaksanız, odağı kendiniz ve işiniz üzerine kurmalısınız. Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp, sosyal medya paylaşımlarınızın yaptığınız işle ve kim olduğunuzla direkt olarak bağlantılı olmasına dikkat edin. Böylece takipçilerinizin farkındalığını arttırarak, yaptığınız işle ilgili daha fazla dikkat çekmeye başlayabilirsiniz!

İlginizi Çekebilir:  Kaliteli Ürün Tedariki için Piyasayı Nasıl Takip Etmeliyiz?

Yorumları göster

Henüz bir yorum bulunmamakta.

Yorum yaz